WHEM Alexa Arnhem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Of Raina uit Rotterdam.

Ik ben een keer in Rotterdam geweest en ik had een prima ervaring. Het is de meid van de foto's, ze heeft alleen geen enorme inzet. Ik heb een prima half uurtje gehad.

Heb met deze dame afgesproken. Via de app alles besproken. Tijd afgesproken. En dat ik zou appe als ik in de straat zou zijn. Toen ik die straatnaam door had gekregen. Had ik er eigenlijk al een slecht gevoel bij. Omdat ik op het zelfde adres al 3x voor niks ben gekomen. Dat de dames de afspraak afzeggen mij blokkeren. En voor niks laten komen. Is in het centrum van Arnhem. Maar ben toch weer gegaan. En jawel hoor. Ik appte haar dat ik er was. En jawel ook deze dame. Zei de afspraak af. En zei dat er politie in haar woning was. Nou heb helemaal niks gezien. Nog tijdje gewacht. En ook deze dame bedonderd de boel laat je voor niks komen. Het is telkens op het zelfde adres in het centrum van Arnhem. Jammer maar oo dat adres niet gaan of niet afspreken

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan