Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Afspreken met deze dame verliep soupel over whatsapp. Ze vroeg wel om een foto maar dit was geen probleem voor mij. Ik had haar ook gevraagd wat er in de prijs was inbegrepen en ze zei dat anal (100eu) en klaarkomen in mond (50eu) extra waren. Uiteindelijk had ik geen extra's gekozen.

Verder was het een leuke dame in prima appartement. Ik hoorde wel een vrouwelijke stem uit de andere kamer dus waarschijnlijk heeft ze een kamergenoot. Ze kon uitstekend pijpen. Ze deed aan pzc en afwisselend deepthroaten. Haar deepthroat was geweldig en ze kom me tot de hilt nemen met haar neus tegen mijn buik aan. Ze liet me ook controle nemen van het pijpen door haar hoofd te pakken. Uiteindelijk kon ik het niet meer inhouden en was ronde 1 afgerond. Hierna gaf ze me een korte massage en begonnen we ronde 2 met wat zoenen.  Ze was wel een beetje terughoudend met tongzoenen en ging snel terug naar zoenen zonder tong. Hierna ging ze weer terug naar pijpen. Na een paar minuten hiervan gingen we maar door naar verschillende standjes en uiteindelijk toch weer terug gekomen naar het pijpen. Ronde 2 afgemaakt op deze manier. Hierna nog even snel douchen en was weer de deur uit.

Terug
Bovenaan Onderaan