Na wat frustratie uiteindelijk de keuze gemaakt voor Alexa op advies van
@Omdatikhetlekkervind
Ik was enigszins terughoudend omdat ze voorheen ontving met
Natasha (die zit nu in Utrecht) en Natasha me had geblokt toen ik aangaf half Turks te zijn. Mijn eerste voorkeuren van mijn lijstje reageerden niet of konden niet (
Kiera,
Adriana in Amstelveen en Tina van GK).
Alice reageerde wel maar doet vanaf 12u s'nachts alleen een uur en dat vind ik altijd teveel voor een eerste bezoek, zeker met maar 1 positieve ervaring.
Dan het bezoek aan Alexa. Lieve dame, spreekt goed Engels. Ze gaf aan dat de prijs was voor normale sex en zonder zoenen (ik vind zoenen niet belangrijk dus voor mij maakt dat niet uit).
Ze deed gelijk haar lingerie uit. Ik vind dat altijd jammer als een dame dat doet, liever heb ik dat ze het nog even aanhoudt zodat er nog wat aan de verbeelding overblijft en ik vind het toch wel geil om een dame zelf uit te kleden. Geeft toch iets meer beleving. Eerst even rustig elkaar betast en na een paar min ging ze op het bed en ik bleef staan voor de bj. Er stond een spiegel voor het bed dus ik kon mooi naar ons kijken.
Het pijpen was erg goed, weinig handen en veel vol in de mond. Af en toe pakte ze 'm deepthroat, kort en kracht maar erg goed.
Na 10 minuten deed ze het rubbertje om en vroeg welke standje ik wilde. Aangezien ik nog nooit reverse cowboy had gedaan daarvoor gekozen. Ze is aan de voorzichtige kant, kan niet al te diep maar in principe niet hinderlijk.
Uiteindelijk na 10 min in die standje klaargekomen. Daarna even nagebabbeld. Ik was haar laatste klant, het was inmiddels al 02.00 u. Het is me zelden gelukt om 2 x in een uur stijf te worden of weer te komen omdat weinig dames me zo erg kunnen opwinden dat ik er weer vol ga. Ze wilde me niet wegjagen maar heb aangegeven een volgende bezoek dat te willen proberen met haar
. Ik ben uiteindelijk na 25 minuten weggegaan maar dat was op mijn initiatief; ik was bevredigd en het was ook al laat. Bovendien was ik haar laatste klant dus ik wilde niet daar blijven zitten om alleen na te praten (wat prima ging omdat ze erg lief was).
Ze gaf aan aan mij te merken dat ik wat verlegen was; haar tip was om duidelijk te vragen wat je wil. Daarbij kwam ter sprake dat ik een volgende keer anaal wil. Ze lachte en gaf aan dat de mijne daarvoor te groot was en dat ze een erg kleine kont had. Dat klopt ook, ze is erg slank, tenger en met een klein kontje dus wel jammer.
Ze is 100% de dame van de foto, lief en spreekt goed Engels. Geen haastwerk. Herhalingsgevaar aanwezig, maar ik denk pas nadat ik mn lijstje heb afgewerkt.