Recensie Alexa, Amstelveen 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Fernando13

Newbie
2
25/03/22
2
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/4257583-alexa
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze meid is echt werkelijk goddelijk! Ze pijpt heerlijk nat en kijkt je geil aan met haar buitengewone mooie ogen. En de sex....OMG!!! Haar strakke kutje is echt HEET en word heerlijk nat. Heb haar in missionaris stand genomen en kom normaal niet snel klaar, maar bij deze chick duurde het niet lang. Heerlijk om je pik in haar natte glimmende kutje te zien terwijl ze je geil aankijkt en er zachtjes bij kreunt.
Daarna heerlijk nog met elkaar gezoen en zo de 2e ronde ingeleid. En ze zoent echt heerlijk met haar lekkere lippen en dat zachte tongetje.

Ik heb ze niet opgemeten maar ze heeft mooie natuurlijke borsten en ze zijn zeker niet te klein! Dame is ook niet voller dan op de foto's.. foto's komen goed overeen met de werkijkheid. Uiteraard iets fotoshop maar bij deze dame niet misleidend. Geloof me je gaat met een big smile de deur uit!

Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/4257583-alexa
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ben maar eens een kijkje gaan nemen, dit wou ik wel met mijn eigen ogen zien. Alexa ontvangt momenteel niet in Amstelveen maar in een uitstekend appartement in Amsterdam, prima locatie en gratis parkeren voor de deur. Alles netjes schoon, anonieme toegang etc, prima in orde.

Altijd even spannend bij het open gaan van de deur, maar Alexa komt gelukkig gewoon overeen met haar foto's, al zijn die natuurlijk wat meer glamoureus. Haar borsten zijn inderdaad groter dan ze op de foto's lijken, de cup D kan ik wel bevestigen. Ze ontvangt in een mooi setje lingerie, aanvankelijk wel wat gereserveerd en afwachtend. Na het douchen is ze doortastend en in no time begint het feest. Volop tongzoenen, je mag overal aan zitten en een prima BJ (niet uitmuntend). Ze ging al snel over tot cowgirl, best lekker, al wou ze nadrukkelijk zelf het tempo bepalen en het liefst heeft ze dat je helemaal stil ligt. Dat is moeilijk voor mij, maar ik heb het me laten overkomen :)
Daarna een aantal standjes en achterlangs geëindigd, vrij intens toch uiteindelijk.

Als ik het zo omschrijf was er weinig mis mee, maar het was ook weer niet onvergetelijk, de dame is mooi maar een tikje terughoudend. Er kwam ook geen aanstalten tot ronde 2 helaas, terwijl daar zeker tijd voor was. Desalniettemin is ze een prima gesprekspartner die goed Engels spreekt en verstandige dingen zegt. Niet dat je daar nu perse voor langskomt natuurlijk, maar het maakt de afspraak wel fijner.

Ze zit hier zeker nog een maand, op dit moment voel ik nog geen enorme aandrang tot herhaling, maar het is niet ondenkbaar dat ik haar over een week of wat nog eens zal bezoeken.

Ik heb deze dame ook bezocht. Zeer tot mijn tevredenheid. Lief, lekker en prettig in de omgang. En overweeg zeker haar nogmaals te bezoeken. Heb erg genoten. Maar zc lijkt me bij haar geen optie. Voordat dit een eigen leven gaat leiden.

Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ontvangstlocatie is goed te bereiken en parkeren is gratis. Bij binnenkomst was ik zeer onder de indruk van haar knappe jeugdige uiterlijk. De verleende services waren prima in orde evenals communicatie in vlekkeloos Engels. Billen en borsten zijn lekker gevuld en heerlijk om mee te spelen.

Zal ik er nog eens heengaan? Wellicht, maar ik miste eerlijk gezegd een bepaalde geile touch.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan