Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWat is jouw ervaring met haar?Alex is een oudgediende die, volgens mijn herinnering, prima recensies had op HKRS.
Foto's zijn max. 1 jaar oud, dus representatief. Klein beetje opgepoetst.zit in Breda nu , is ze echt zo slank zoals op de foto platte buik en lange benen ? of is het meer photoshop
Ik heb alex zaterdag bezocht . Ze is iets voller maar dat maakt haar alleen maar mooier . Ze is heel gretig en pijpt als een gek . Iets te wild naar mijn smaak. Ze heeft wel een heerlijk kutje en de sex was heel lekker . Aanrader ja .Wie heeft ervaring met Alex?
I am back
Hello gentlemen my name is Alex . I am very seductive, stunning , elegant lady with figure excellent shape, bronzed silky skin, with a friendly snow-whiting smile, a...www.kinky.nl
Ik heb alex zaterdag bezicht
Ik heb alex zaterdag bezocht . Ze is iets voller maar dat maakt haar alleen maar mooier . Ze is heel gretig en pijpt als een gek . Iets te wild naar mijn smaak. Ze heeft wel een heerlijk kutje en de sex was heel lekker . Aanrader ja .
Het helpt soms wel als je een foto meestuurt .en anders is jana proberen die zit op zefde locatieProbeerde al maanden afspraak te maken, blijkbaar heeft Ze het veels te druk wat ze reageert nooit. Klein berichtje terug zou prettig zijn ook al is er geen interesse.
Zelfde ervaringAlex reageert niet op berichten of telefoontjes.
Een simple reactie zou wel wenselijk zijn.
Ik heb het ook al zo vaak geprobeerd zonder resultaat. Voor mij een no goHeren hoe maakt men contact met Alex? WA,TXT, Kinky.no messaging? Niks lijkt
Te werken zo raar dat het bijna lijkt of dat ze niet bestaat? Wat is de oplossing voor dit
Raadsel?
Do you remember anything from that date? Would you mind writing a review?I'm seeing Alex on Saturday
I visited Alex on Saturday. She is a bit fuller but that only makes her more beautiful . She is very eager and sucks like crazy . A little too wild for my taste. She does have a lovely pussy and the sex was very good . Recommended yes.
Is to long ago . In amstelveen i would recommend Alexa , Mila and next week AngelicaDo you remember anything from that date? Would you mind writing a review?
I have tried Alexa. Angelica was too good the first time, the second time she was a real jerk. I'll have to try Mila.Is to long ago . In amstelveen i would recommend Alexa , Mila and next week Angelica
Ja, zou kunnen. Maar waarom vraag ik me dan afAls je haar al maanden berichten stuurt en ze reageert niet, dan ben je waarschijnlijk geblokkeerd.
Tja wie weet, ik ben ook wel eens geblokkeerd na 1 bericht.Ja, zou kunnen. Maar waarom vraag ik me dan af
Zo ver ik weet is Alex er nu niet .Tja wie weet, ik ben ook wel eens geblokkeerd na 1 bericht.
Je zou het opnieuw kunnen proberen met een andere nr.
Of je gaat door naar de volgende dame.
Er zit een andere dame daar die heb ik bezocht . En zij was alleenDat kan natuurlijk ook.