• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Alex, Den Haag, Geleenstraat 100 b2 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

JohnCheesa

Wandelaar
52
15/11/21
23
1
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisterochtend al vroeg naar de mooiste straat van Den Haag gegaan om de kans te vergroten om Alex te treffen. Aangezien Alex volgens welingelichte bron altijd rond 10 uur begint en het moeilijk is om binnen te geraken, was ik deze keer voor mijn doen heel vroeg in de Geleenstraat aanwezig. Niet verwonderlijk dat er bijna geen wandelaars waren en slechts enkele dames. Maar.... Alex was er ook, al was ze nog bezig met voorbereiden. Dus even drentelen in de buurt van 100b2 en toen ze naar buiten keek stak ik mijn hand op en die werd beantwoord met een 'kom maar naar boven' gebaar. Eenmaal binnen was de ontvangst hartelijk, Alex is en blijft een aardige dame die ook van een praatje houdt.
Het samenzijn was net als de vorig keer van maanden geleden erg prettig, een echte gfe-ervaring. Het beffen dat wederzijds erg goed beviel eindigde in standje 69 waar we gelijktijdig ons hoogtepunt bereikten. Aan intiem dus niet toegekomen. Daarna nog even bijkomen en bijpraten. Tijdens het opfrissen en wassen vrolijk verder gekletst en na zo'n 25 minuten zette ik voldaan de afdaling in naar de begane grond.
Grappig was dat ze hoorde van wandelaars die dachten dat ze een trans was/is. Ik vertelde haar dat dit misschien wel komt doordat op haar kamer ook een blauw licht brandt en dat haar kamer misschien 's avonds ook wel door transen gebruikt wordt.
Ter info: zij werkt nog deze week en dan 3 weken vakantie.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Shift
Middag
Dag
Maandag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanmiddag bij Alex op bezoek geweest. Voor een instapprijs mag je tongzoenen, borsten likken & sabbelen, beffen, diep vingeren en je krijgt een lekkere, diepe & lange pijpbeurt en daarna heerlijk kunnen pompen. Gfe sfeer, helemaal geen tijdsdruk en een gezellig praatje als afsluiting. Haar tevreden opmerking na de daad "het liep meestal leuk als je geen verwachtingen hebt"
Wat wil je nog meer ……
 
Zij is een 40-50 jarige Slowaakse vrouw, beetje tenger, cupmaat B (fake). Niet opgelet of zij tattoos of piercings heeft, waarschijnlijk nee. Volgens haar is zij de enige die deze kamer (100.b2) gebruikt. Zij werkt onregelmatig, ongeveer 2x per week vanaf 10:00 uur (de nieuwe regeling van het huis).
Als de gordijnen dicht zijn weet je moeilijk of zij er niet zijn of aan het werk is. Je kan beter aan Paulus vragen of zij aanwezig is.
 
Na alle recensie hier gelezen hebben over Alex,
staat deze dame boven aan mijn lijstje om te bezoeken
Maar ik lees ook, dat ze slechts 2 dagen werkt
weet toevallig iemand welke dagen dat zijn.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Tis mij eindelijk gelukt om Alex te bezoeken
En wat een heerlijk vrouw is dat
Wat je allemaal krijgt voor het instaptarief
doet mij besluiten om haar zeker vaker te bezoeken
 
Terug
Bovenaan Onderaan