Recensie Alex, Brussel, Aarschotstraat 144 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TheCoolerKing

Vaste klant
108
11/11/21
141
23
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Op een zonnige herfstdag gaan wandelen in Brussel was geen slecht idee. Ondanks de hoeveelheid lege ramen waren er toch weer heel wat toppers en dames die erg gekend zijn op het Franstalig zusterforum.

Mijn keuze viel uiteindelijk op een veelbesproken brunette van Turks-Bulgaarse origine. Ze weet dat ze genoeg liefhebbers heeft en doet geen moeite om je naar binnen te lokken. Hierdoor zou je valselijk de indruk krijgen dat ze ongeïnteresseerd of passief zou zijn. Niets was minder waar, want eens ik binnen was werd ik hartelijk ontvangen. In uitdagende witte lingerie werd ik begeleid naar de kamer. Na een paar minuten kwam ze de kamer terug binnen en ging ze direct topless. Daar zag ik haar boezem in volle glorie. Hele stevige, maar zachte fake borsten met sublieme uitstekende tepels.

Ze liet me plaats nemen op het bed en daar vroeg ze me om volledig te ontspannen. Naakt stond ze voor me en bood ze haar borsten en lichaam aan om te worden verkend. Vervolgens heb ik uitgebreid met haar twee troeven gespeeld, allemaal terwijl ze ondertussen goed mijn staalharde penis aan het betasten was. Even later rolde ze het condoom af en begon ze me hevig en intens te pijpen. Niet traag, maar snel en hard. Ze nam haar tijd en pas na een tiental minuten binnen te zijn, zijn we begonnen aan het echte werk. Ze bereed me hard in cowgirl en het uitzicht op die prachtige tieten verveelde geen seconde. Daarna nog genoten in missionaris en doggy.

Omdat we toch al erg lang bezig waren stelde ze me voor om het manueel af te werken. Ze kwam zijdelings op me liggen en terwijl ik haar boezem vasthad gaf ze me een overheerlijke manuele "massage". Normaal vind ik aftrekken als einde een absolute afknapper, maar Alex deed het echt fantastisch. Het juiste tempo en met gevoel. Ik had zelfs niet door dat ze nog half het condoom had aangelaten. Na het klaarkomen was er nog steeds geen haast. Ze bleef nog even bij me liggen en erna hebben we nog wat nagepraat.

Alex is een hele knappe dame en over haar service is er niets gelogen op het Franstalig zusterforum. Ze neemt haar tijd en behandelt je helemaal niet als een nummer. Van afwerkseks was er dus geen sprake. Zelden een dame bezocht bij wie ik al bij het eerste bezoek zo goed ontvangen werd en er van tijdsdruk absoluut geen sprake was. Er is dus zeker herhalingsgevaar!
 
Terug
Bovenaan Onderaan