WHEM Alessia, Brugge

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Genieten1891

Wandelaar
79
30/05/24
78
10
Ik vind het een heel schattige TS. Op dit moment adverteert ze niet, want ze is in Peru. Ik volg haar op IG. Normaal zit ze in Brugge. Iemand al een bezoek aan haar gebracht? Het lijkt me vreemd dat hier nog niets van haar staat.

Het was deze, ik heb ze zelf getest voor jullie. Alessia was de Instagramnaam.

Annie Bella = Alessia. Als latina TS lover onlangs bezocht. Beloofde veel, waaronder actief. Dan deed ze open, ongeschminkt in een brede Tshirt. Foto's en video komen niet meer overeen: ze is veel dikker. Haar spel bleef slap ("moe") Ze is erg passief. Laten pijpen was saai, haar dan maar in de kont genomen maar de goesting was weg. Wegblijven!

Annie Bella = Alessia. Als latina TS lover onlangs bezocht. Beloofde veel, waaronder actief. Dan deed ze open, ongeschminkt in een brede Tshirt. Foto's en video komen niet meer overeen: ze is veel dikker. Haar spel bleef slap ("moe") Ze is erg passief. Laten pijpen was saai, haar dan maar in de kont genomen maar de goesting was weg. Wegblijven!
Ik heb een totaal andere ervaring met haar, lijkt wel degelijk op de foto's en videos, is heel knap, was bijzonder actief en harde pik. Heel erg lief ook. Vreemd.

Terug
Bovenaan Onderaan