Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hi Richard77,

Larissa is er 3 van de 4 weken, dus dan had je net pech.

Met Katharina wel een prima alternatief gescoord trouwens, en die is er bijna altijd.

"Vroeger was alles beter" natuurlijk, maar objectief bekeken weet ik zo net nog niet of dit zo is. Veel panden zijn nu dicht inderdaad, maar vroeger waren ook niet alle ramen gevuld, terwijl dit tegenwoordig best wel zo is als je donderdag - zondag tussen 19.00 en 23.00 komt.

Tegenwoordig zijn de meiden mooier, en er zijn meer mooie meiden. Uitzonderingen waren en zijn er altijd natuurlijk.

Langer dan 10 of misschien zelfs wel 15 jaar geleden (ik kom al 25 jaar in dit straatje) waren er best wel eens goede Poolse dames. Met Polen gaat het nu te goed, dus die zie je niet meer. Maar de Roemeense en Albanese dames maken dit ruimschoots goed, met af en toe een goeie Burlgaarse erbij (die zijn vaak matig).

Voor de fans van tongzoenen, pzc en anaal is de Antoniusstrasse niet de juiste plek, hoewel je af en toe geluk kan hebben. Voor mij is het standaard pakketje prima. Ik ga ook liever 2x voor €50 dan 1x voor €100.

In Eindhoven kom ik niet vaak, maar ik zal daar ook nog eens gaan kijken 🙂.

Greetz,

Assman

Terug
Bovenaan Onderaan