Recensie Aisha Ts, Emmen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

labamba

Wandelaar
Forumpionier
48
07/07/21
42
7
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
18
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5379259-aisha-ts
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
"Op de vraag is het de chick van de advertentie?" Ja het is de chick van de advertentie. Contact maken ging makkelijke maar ze zei dat ze het wel druk heeft en omdat dit onze 1e keer was het zo kon zijn dat ze bezig was wanneer ik aankwam, wie het eerst haalt wie het eerst neukt. Gelukkig toen ik aankwam was ze vrij en kon meteen doorlopen naar de plaats van ontvangst, hoefde niet te wachten ofzo. Communicatie gaat lekker vlot, Ik had afgesproken dat zij mij zou neuken en elkaar lekker pijpen. Haar pijpen was helaas wel een dingetje omdat ze veel verkeer heeft is ze als de dood dat je er te wild me omgaat en dat belemmerd het zuigen helaas, niet iets waar je super opgewonden van raakt zeg maar. De grote van haar pik kan je gewoon goed zien in haar advertentie zal geen 20cm zijn maar wordt goed hard. Ze zuigt zelf lekker daar werd ik dan wel weer vrolijk van. En omdat haar pik goed hard wordt en blijft wordt je lekker goed geneukt. Tijdens missio me lekker klaar getrokken na 45 minuten seksen. Al met al goede ervaring. Prachtige ts, lekker lichaam, lekkere nep tieten, booming ass en een harde pik.

Had haar gister toevallig een bericht gestuurd of ik nog wat vragen mocht stellen… ze wou gelijk facetimen dus heb ik het laten zitten, nu ik dit lees heb ik toch spijt!
Volgende x als ze in Amsterdam is toch maar even langs gaan :)

Terug
Bovenaan Onderaan