Recensie Aimy (Bul), Den Haag, Doubletstaat 22K3 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bobdildo

Wandelaar
Forumpionier
41
10/07/21
87
2
Ruim 2 weken geleden was ik bij Aimy
Ze staat daar in haar gele bikini achter de ramen Met dat geile lichaam en die xxxxx kop staat ze daar geen vliegen te vangen
Ik vind haar lekker ze pijpt zalig stopt een vinger in je reet en met die geile kop van haar houdt ik het niet lang vol.
Ja en dan gaan die beentjes uit elkaar en de voetjes rusten op mijn schouders En dan gaat ome Bob lekker hobbelen …. gewoon lekker hard neuken … ze steunt en kreunt …. En lekker door stoten tot dat je ballen het zaad diep in d'r kut spuit ( neuken met condoom)
Ik vind haar geil vanwege haar hoerige alerte kop en die geile oog opslag… g

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zou zó nooit over een dame spreken en schrijven. Mijn moeder zaliger leerde mij: altijd met respect over dames spreken - en hen daarmee aanspreken - of ze nu vorstin zijn of toiletten schoonhouden.

Positief vind ik dat in ieder geval het thans gangbare Engels wordt vermeden (gewoon "teef" in plaats van het modieuze "bitch").

Wat betreft het commentaar: "mafkees" is een kwalificatie die op de persoon betrekking heeft (een persoon die wij niet kennen) en niet zozeer op wat hij hier ophoestte. Het gedrag kun je afkeuren (ja, ik had een wijze moeder) - niet meteen degene die dat gedrag vertoont ...

En ach, iedere (roof-)vogel zingt (of blèrt) nu eenmaal zoals die ...

"(-) het moeten dirty bitches zijn … en zij vindt het heerlijk dat ik dat zeg (-)" (#9).

En de Oscar voor de beste actrice gaat dit jaar naar ...

Niemand is verplicht het volgende te lezen. Dus niet zeuren als u dat wèl doet.

Even wat (historische) taalkunde: "dirty bitch" is in het Nederlands "vuile teef". Beide betekenen letterlijk (naast soms: "een loopse vrouwtjeshond"): "een vrouwtjeshond met een geslachtsziekte".

Ik blijf even bij het Nederlands, ooit vóór de invasie van het Amerikaanse Engels ònze taal.

"Vuil" is letterlijk "bedorven". Zie uitdrukkingen als "een vuil ei", "een vuile maag". Al in de middeleeuwen was de basisbetekenis van "vuul": "tot bederf overgaande" voor zaken en "laag, gemeen, onrein, bedorven" voor mensen.

Zeer specifiek betekende de scheld-uitdrukking "vuile hoer" een sekswerkster met een geslachtsziekte.

Wat "professioneel" van die dame dat zij het "heerlijk" vindt als iets dergelijks tegen haar wordt gezegd.

Maar met erkenning van het recht op vrije expressie van letterlijk iedereen: als zij dat ècht zo "heerlijk" vindt, moet de dame in kwestie dan ook op die manier - openbaar en voor iedereen te lezen - op deze site worden aangeduid ?

Ah, ik begrijp het ineens. "Dirty Bitch" is gewoon de uiterst subtiele verwijzing naar een bij sommigen zeer geliefd type sekswerkster in de poëtisch-lyrische straattaal van vandaag. Mijn verontschuldigingen. Dat ik dàt nu niet metéén doorhad.

Toch eens een moderne "dirty mind" zien aan te kweken ...

Laatst bewerkt door een moderator:
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Ochtend
Totale kosten (in euro)
70
Vandaag vanaf een uurtje of 10 aanwezig Voor mij een dubbelslag vanmorgen, Amy was de eerste. Heerlijk tegen elkaar aan liggen vrijen, heerlijk aan die harde tegels liggen likken terwijl mijn vinger zich een weg bij haar naar binnen zocht. Ook haar clit werd niet vergeten. Vervolgens de benen wijd voor een heerlijke likpartij aan dat frisse smakelijke kutje. Doorgegaan tot ze kwam en daarna de rollen omgedraaid, ik werd vakkundig en extreem heerlijk leeggezogen terwijl ze mijn ster kietelde. Het was weer top.
Zit trouwens op k22.

Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan