WHEM Aida, Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zou iedereen afraden naar deze dame te gaan. Hoewel het wel de dame van de foto's is en er wel knap/leuk uitziet is dat ook het enig pluspunt aan deze dame.

Ze is roemeens, ze probeerde het nieteens te verkopen dat de tekst arabisch/libanese zoals in de advertentie klopt. Verder staan allerlei diensten aangeboden, zowel aangevinkt als geschreven in de tekst die ze allemaal niet doet. Je mag niet eens met je vingers aan haar poesje komen haha.. geen zoenen, geen pzc, geen 69. Het is binnenkomen, je moet gaan liggen en ze doet gelijk een rubbertje en om en gaat pijpen. Ze heeft ook een redelijk ruime poes, ik voelde er weinig van en dat komt bij mij niet zo snel voor..

het is echt afwerken in elk geval ik zou je geld elders uitgeven.

p.s. ik wilde een recensie invullen maar de optie komt niet naar voren.. dat volgt als dat later als nog lukt

Ik heb hier een topic over gemaakt genaamd neppe Marokkaanse/arabische meiden. Je ziet het vaker dat Latina's en oost Europese meiden zich voordoen als Marokkaans/arabisch omdat ze meer geld kunnen vragen en daar trappen helaas veel wandelaars in.
Is dat zo Rimon? Ikzelf heb echt helemaal niks met marokaanse meiden of alles wat uit islam hoek komt. Smaken verschillen blijkbaar.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan