- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Bare seks
- Beffen
- Klaarkomen op gezicht
- Pijpen zonder condoom
- Soft SM
- Speciale kleding verzoek
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 50+
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/3615886-simone
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Gisteren bij deze dame geweest.
Geeft meteen aan niet van Poolse afkomst te zijn en Sabine te heten. Spreekt Nederlands met duits accent.
Ontvangt in centrum Maastricht. Geeft straat en huisnummer, maar als je er bent ontvangst in hotel in de buurt.
Bijna GFE. Cupmaat klopt niet.
Bij aankomst leuk om te zien, meteen (tong) zoenen etc. Weliswaar eerst afrekenen, maar soi.
Eerst per mail prijs € 100; was dus voor 1/2 uur. Wat kost uur €150 all-in. Daar maar voor gegaan.
Prijsstelling is beetje vreemd. 30/90 45/130 60/150 120/320.
Lekker beffen, (anaal) vingeren, pijpen. Daarna ik aan de beurt. Zal ik lekker bovenop komen zitten zonder? Daarna lekker missio.
Alleen pijpen is erg rustig met afwisselend likken; geen deepthroath en geen CIM. Jammer.
Had alleen na het vingeren een plakkerig gevoel aan hand weet niet of dat van haar of glijmiddel was.
Leuk en lekker uur gehad. Zeker voor herhaling vatbaar.
Komt wellicht weer terug.
Geeft meteen aan niet van Poolse afkomst te zijn en Sabine te heten. Spreekt Nederlands met duits accent.
Ontvangt in centrum Maastricht. Geeft straat en huisnummer, maar als je er bent ontvangst in hotel in de buurt.
Bijna GFE. Cupmaat klopt niet.
Bij aankomst leuk om te zien, meteen (tong) zoenen etc. Weliswaar eerst afrekenen, maar soi.
Eerst per mail prijs € 100; was dus voor 1/2 uur. Wat kost uur €150 all-in. Daar maar voor gegaan.
Prijsstelling is beetje vreemd. 30/90 45/130 60/150 120/320.
Lekker beffen, (anaal) vingeren, pijpen. Daarna ik aan de beurt. Zal ik lekker bovenop komen zitten zonder? Daarna lekker missio.
Alleen pijpen is erg rustig met afwisselend likken; geen deepthroath en geen CIM. Jammer.
Had alleen na het vingeren een plakkerig gevoel aan hand weet niet of dat van haar of glijmiddel was.
Leuk en lekker uur gehad. Zeker voor herhaling vatbaar.
Komt wellicht weer terug.
Laatst bewerkt: