Algemeen Afspreken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wij gaan as vrijdag de 27e naar de Eroxx, flugelparty...verwacht gezellige drukte, zo net na de kerst, en er zijn ook al volop berichten en aanmeldingen op sdc...gaat weer mooie avond/nacht worden...oud op nieuw vieren we daar ook...

Wij zoeken voor nu vrijdagavond 20uur locatie in leuven enkel leuven. En groot groepje slanke Belgische mannen tot max 45jaar. Alles kan behalve anaal
Hi, aangenaam bij deze! Ik heb een studio in Leuven centrum (30m2) met kleine aparte badkamer, die ik ter beschikking kan stellen tegen vergoeding. Contacteer me indien interesse en dan bespreken we verder

Wij gaan as vrijdag de 27e naar de Eroxx, flugelparty...verwacht gezellige drukte, zo net na de kerst, en er zijn ook al volop berichten en aanmeldingen op sdc...gaat weer mooie avond/nacht worden...oud op nieuw vieren we daar ook...
Hoi Saer! Ik ben van plan om daarheen te gaan als alleenstaande man van 37 jaar oud en het zal mijn eerste keer zijn :)

Hey, ik lees veel over verlegen mannen die eens een club willen bezoeken, recent ben ik afgezakt naar Balen, maar ik voelde me nog alleen en connecteren was toch moeilijker dan verwacht, nu wil ik een 2de keer terug gaan, wanr het was wel geil, maar niet alleen, wil er iemand meegaan? Dan ben ik al niet zo alleen, mag vrouw of man zijn, wel overdag, groetjes

hallo, mijn naam is Mario (32 jaar oud, 180 lengte, hele nette man) op donderdag 9 januari ga ik voor het eerst de club bezoeken. Ik wil een vriendelijk stel of een alleenstaande dame ontmoeten. Wie is er donderdag te zien?

Terug
Bovenaan Onderaan