Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJaren terug wel eens een paar keer geweest , ze hadden vroeger nog een filiaal in ik meen de Benthuizerstraat ook
Ja wat moet ik er van zeggen , als je een leuke meid treft is het de moeite waard tref je een slechte dan is het niks
De dames rouleerden tussen die twee sexshops ,en misschien nog wel een paar die niet in Rotterdam waren en het verloop was vrij groot
Het was altijd weer een verassing wie waar zat en ik heb er geen twee keer dezelfde gezien ( niet echt een indicatie , want ik liep de deur er niet echt plat)
Ik heb er één keer een heel goede ervaring gehad , een mindere en een keer een hele slechte dus laat ik het op middelmatig houden
Putsebocht Rotterdam zuid , als je de rood gedrukte lettertjes uit het eerste bericht aanklikt kom je op hun websiteWaar zit deze toko dan? Is het een privéhuis of wat kan ik me erbij voorstellen?
Dat zou zomaar kunnen , ik weet geen namen meer het is alweer een aantal jaar geleden , Het was in ieder geval een LatinaWas de hele goede ervaring wellicht met Selena?
Als het goed is zitten daar de dames waarvan ze op hun website aangeven dat die daar zitten , tenminste in een ideale wereld zou het zo werken , dus even snel gekeken Edina en Tina elke dag , Jolanda aanstaande zaterdag en ene Zoë vanaf 31 augustusMaar daar zitten dan gewoon random dames of dames die ook adverteren op kinky oid?