- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/8674270-adry
- Totale kosten (in euro)
- 90
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
3x geweest bij deze meid uit Rusland.. Ze is een beetje vreemd, en ook wel onvoorspelbaar. Mijn eerste bezoek aan haar was echt een verassing, wel lang in de auto moeten wachten voor ik "aan de beurt" was, maar de dat zelf was fantastisch te noemen. Ze was overal voor in, en tongzoenen tot ik bijna buiten adem was.
Nataly is echt een vreselijk kleine dondersteen waar je enorm mee kunt lachen.. ergens is het wel spijtig dat ze er deze vorm van afwerk-lopendeband-seks op nahoud.. Ze verdiend echt beter.
Nou zal ze op financeel vlak genoeg verdienen, want de mannen staan volgens mij letterlijk voor haar deur te wachten
Na deze super ervaring nog 2 maal terug geweest, maar de keren daarop was het niet meer zo leuk als de 1e keer.
Ze was baldadig en was meer aan het dollen dan dat we seks hadden. Al met al een leuke herinnering, maar niet meer voor herhaling vatbaar. Denk ik
Nataly is echt een vreselijk kleine dondersteen waar je enorm mee kunt lachen.. ergens is het wel spijtig dat ze er deze vorm van afwerk-lopendeband-seks op nahoud.. Ze verdiend echt beter.
Nou zal ze op financeel vlak genoeg verdienen, want de mannen staan volgens mij letterlijk voor haar deur te wachten
Na deze super ervaring nog 2 maal terug geweest, maar de keren daarop was het niet meer zo leuk als de 1e keer.
Ze was baldadig en was meer aan het dollen dan dat we seks hadden. Al met al een leuke herinnering, maar niet meer voor herhaling vatbaar. Denk ik