Gisteravond was ik in een impulsieve bui en had ik een paar oude bekenden last minute geappt (o.a. Julia Zaandam, Victoria Amstelveen) maar die hadden allemaal geen tijd. Adelina had ik ook al heel lang op mijn lijstje staan dus Adelina geprobeerd en kreeg gelijk een reactie van haar terug en vlot een afspraak gemaakt.
Bekend adres in Leiden met achter het gebouw voldoende parkeerplekken. Nog even snel de reviews over haar hier gelezen om mijn geheugen op te frissen en was erg benieuwd hoe mijn ervaring zou zijn.
Eerste indruk bij binnenkomst was nogal kil. Doorlopen naar de slaapkamer, handen wassen, mond spoelen, afrekenen, desinfecterende spray op de handen, uitkleden en op bed liggen. Tot nu toe alleen maar orders dus opvolgen van Adelina en elkaar nog niet eens aangeraakt. Nog een opmerking gemaakt dat ze de touwtjes strak in handen houdt waarop ze dat als een onschuldig schoolmeisje weglachte. ?
We begonnen elkaar een beetje teasend te zoenen op bed. Beetje met de tong erbij; dieper met de tong wilde ze niet. Beffen is helaas niet (meer) mogelijk bij Adelina. Vervolgens ging ze langzaam naar beneden om mijn tepels te zuigen en daarna verder naar beneden. Adelina pijpt met zeer veel gevoel en gebruikt tijdens de lange diepe halen ook haar tong om je hele pik en ballen te kietelen. Wat me ook extra geil maakte is om haar ader op haar voorhoofd te zien als bewijs dat ze zich flink inspant tijdens het pijpen. Klinkt gek maar zulke details blijven me echter bij. In ieder geval kan Adelina supergeil pijpen met veel variatie wat ik niet vaak meemaak. Op mijn verzoek vroeg ik of ze me wilde neuken anders was ze gewoon doorgegaan met pijpen. Condoom erom heen en in standje cowgirl heeft ze me een tijdje bereden. Ze heeft een heerlijk zacht huidje. Ook een heerlijk klein kontje om vast te houden en haar siliconen borsten voelen erg zacht aan. Standje cowgirl hield ze niet lang vol en is ze verder gegaan met pijpen. Ze zei nog tegen me dat ik mocht zeggen hoe ik graag gepijpt wilde worden. Deepthroat zonder handen werd het dus. Na 20 minuten intens en diep gepijpt te worden kon ik het niet meer tegenhouden en Adelina gezegd om zich klaar te maken waarop ze nog dieper ging zuigen tot ik mijn hele lading in haar mond mocht laten komen tot de allerlaatste druppel. Zo'n intense orgasme heb ik in tijden niet meer mee mogen maken. Adelina ging snel naar de badkamer om de inhoud van haar mondje uit te spugen en kwam daarna nog op bed om relaxed na te praten. Na een half uur praten ben ik maar opgestaan om me op te frissen en aan te kleden. Adelina gaf geen enkele aanstalten om me eruit te werken dus dat was erg fijn.
Conclusie: kil begin bij mijn eerste ontmoeting met Adelina maar eindigend in een relaxte GFE. Ik kom zeker nog terug.