Gisteren bij haar langsgeweest (voor een afspraak van 2 uur), wat nogal een deceptie was. Ze bleek niet in Utrecht maar (in een hotel in) Nieuwegein te ontvangen. Omdat ik alleen cash betalen kon moest ik in de nacht op zoek naar een betaalautomaat in functie (wat tegenwoordig met vroege sluiting van de meeste automaten een hele toer is). Uiteindelijk op de plek van bestemming aangekomen, gaf Adele aan te willen inspecteren of ik geen wondjes of plekjes had (ze wees op een moedervlek als voorbeeld), wat natuurlijk een rare binnenkomer is en niet echt een sfeerverhoger. Weet niet of er in mijn geval een specifieke aanleiding was, of dat ze dit bij alle klanten doet. Die specifieke aanleiding zie ik niet: had voor vertrek gedoucht, schone kleren aangetrokken en een geurtje opgedaan. Ik ben ook gezond, niet bejaard (veertiger), en ben (zichtbaar) bovengemiddeld sportief (o.a. sixpack, atletische bouw), dus ook niet een uiterlijk dat weerzin opwekt of alarmbellen doet afgaan.
Hoe dan ook, ik moest mijn blouse uitdoen en vervolgens mijn broek en onderbroek laten zakken. Toen ze zag dat ik groot geschapen was, gaf ze aan dat ze met een dergelijk grote penis geen seks kon hebben. Als compromis stelde ik voor dan uitsluitend niet-penetratieve seks te hebben. Toen wees ze op een plekje op mijn penis (een pigmentvlekje) en gaf aan dat nu ze dat had gezien al helemaal geen seks kon hebben. Ik stelde voor om dan bij alle handelingen een condoom te gebruiken, maar ook dat compromis wees ze af. En zo stond ik na 5 minuten, tot mijn verbazing, weer buiten... Als een besmettelijke lepralijder buiten de deur gezet. De hele nachtelijke toer voor niks.