- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/3915963-adele
- Totale kosten (in euro)
- 200
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Vandaag afspraak gehad met Adele. Ik hoopte nog dat iemand me voor was geweest, leek bijna te goed om waar te zijn. Maar omdat niemand zich meldde, besloot uiteindelijk dan maar zelf de spreekwoordelijke kastanjes uit het vuur te halen. En gelukkig heb ik daar absoluut geen spijt van. Wat een prachtig meisje is dit. Mooi, op een bijna vertederende wijze. Petit, maar mooie met vrouwelijke vormen. Ze is een op een dezelfde persoon die je op de foto's ziet. Petit, maar wel met een goeie kont en hele mooie parmantige recht vooruit staande kleine borstjes. Was zeer relaxed op de app en kwam ook heel eerlijk over. Afspraken gemaakt, en alles wat ze had toegezegd, kwam ze na. Helaas had ze wat problemen met haar ontvangstlocatie, waardoor ze uiteindelijk mij bezocht ipv andersom. Maar dat was eigenlijk nog wat leuker. Heb haar opgehaald en weer keurig terug gebracht. Het moment dat ze in de auto stapte was ik gelijk om. Heb een heerlijk uurtje met haar beleefd. Lijkt me geen dame voor keiharde dates. Maar ik kan me er in vergissen. Ze blijft ws nog een dag of tien.
Zoenen begin wat voorzichtig, maar kwam uiteindelijk helemaal goed. Ze rookt, maar heb daar niets van gemerkt. Was zeer schoon en fris. Er was een optie om in haar mond te komen, maar dat kostte 50 extra en dat vind ik eigenlijk altijd teveel voor die paar seconden extra pret.
Zoenen begin wat voorzichtig, maar kwam uiteindelijk helemaal goed. Ze rookt, maar heb daar niets van gemerkt. Was zeer schoon en fris. Er was een optie om in haar mond te komen, maar dat kostte 50 extra en dat vind ik eigenlijk altijd teveel voor die paar seconden extra pret.