- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Middag
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Deze Roemeense dame voor de laatste opening bezocht, blond haar waar regelmatig een kleurtje inzit, deze keer was het blauw.
Zit wat timide achter het raam op haar telefoon te kijken en heeft voor een DVP toch wel wat bedekkende kleding aan zodat haar geweldige lichaam niet opvalt.
Was de eerste keer dus voor instaptarief gekozen.
Bij het uitkleden komt haar prachtige lichaam tevoorschijn, mooie siliconen borsten, geweldig lijf.
Ik wordt gepijpt met condoom en werk een paar standjes af, geen GFE maar het uitzicht maakt veel goed.
Heb van andere wandelaars gehoord dat er veel mogelijk is maar dat zal waarschijnlijk pas aangeboden worden bij regelmatig bezoek.
Kamernummer weet ik niet zeker maar zit vaak naast Alexa.
Bij gelegenheid zal ik haar zeker weer bezoeken maar nog niet gezien na de laatste opening.
Zit wat timide achter het raam op haar telefoon te kijken en heeft voor een DVP toch wel wat bedekkende kleding aan zodat haar geweldige lichaam niet opvalt.
Was de eerste keer dus voor instaptarief gekozen.
Bij het uitkleden komt haar prachtige lichaam tevoorschijn, mooie siliconen borsten, geweldig lijf.
Ik wordt gepijpt met condoom en werk een paar standjes af, geen GFE maar het uitzicht maakt veel goed.
Heb van andere wandelaars gehoord dat er veel mogelijk is maar dat zal waarschijnlijk pas aangeboden worden bij regelmatig bezoek.
Kamernummer weet ik niet zeker maar zit vaak naast Alexa.
Bij gelegenheid zal ik haar zeker weer bezoeken maar nog niet gezien na de laatste opening.