Recensie Adda, Amsterdam 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Drlove765

Stamgast
517
24/08/21
343
14
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5914454-adda
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Goedemiddag medewandelaars,

Vorige week kreeg ik een appje van Lara dat ze weer in het land zou zijn, maar ik was in buitenland had wel een afspraak gemaakt voor deze week. Helaas berichtte ze mij dat ze wegens persoonlijke omstandigheden weer terug moest maar er was een nieuw vriendinnetje begonnen die ze mij adviseerde, aangezien ze vaker goede vriendinnen geadviseerd heeft heb ik de afspraak met haar vriendin gemaakt en dat blijkt ook weer een topper te zijn. Mooie slanke vriendelijke meid voor degene die van slank houden met een goede service. Helaas gaat ze aanstaande woensdag weer terug maar zeg in september weer terug te komen.

Voor de liefhebbers van dit clubje zoals ik gaan het nog moeilijk krijgen als iedereen op zelfde moment hier in het land zijn🤣🤣
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5914454-adda
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze toppertje is sinds gisteren weer in het land en vandaag weer aan het werk. Het was weer een aangename date en zeker voor herhaling vatbaar. De eerste keer was ze er een weekje maar dit keer blijft ze een maand, 😃
 
Ik zie geen PZC (meer) in haar opties staan, terwijl dat in de recensies wel genoemd wordt, zonder meerprijs… Is dat nieuw beleid van haar, of is ze gewoon vergeten het aan te vinken?
Hoor het graag, want het is wel een plaatje en bovendien onderdeel van een vriendinnenclubje waar ik eigenlijk nog nooit ontevreden vandaan ben gekomen!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5914454-adda
Totale kosten (in euro)
400
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Dit vriendelijke, goedlachse meisje is een huisgenote van Vicky in Amsterdam Nieuw West en schoof aan bij een trio. En Adda was leuk genoeg om nog een uurtje apart mee door te gaan. Op mijn verzoek trok ze nog eens hoge hakken aan en deed ze een striptease, waar we vooral erg om moesten lachen.

Het tongzoenen kon met iets meer overtuiging, maar haar verdere orale vaardigheden bleken uitmuntend. Bij het PZC nam ze ook mijn ballen uitgebreid mee, wat ik prettig vind. Intieme seks hebben we niet gehad omdat het zo al lekker genoeg was.

Kortom, een zeer geslaagde twee uur, zowel het trio als het een-op-een. Anders dan haar Kinky-pagina aangeeft, spreekt ze goed Engels.

Parkeergelegenheid bij het OLVG.

PS (voor moderator):
Ik begrijp niet goed waarom de website in het systeem al "sterren" toekent voor handelingen die Adda en ik niet hebben verricht. Er staat bij voorbeeld vijf sterren voor intiem, maar we zijn niet intiem geweest. Is er iets mis met het systeem? Wat doe ik verkeerd? In elk geval: een heel leuk meisje.
 
Nou ben er geweest.
Ervaring voor mij was niet zoo goed.
Misschien toch te klein?
ik dacht dat X met de lengte van 165cm mij wel kan hebben, dus Adda zal ook wel lukken. Maar helaas.

Wel een leuke vrouw verder. Haar uiterlijk is ook echt nice.
hygiene en het maken van afspraak etc gaat ook allemaal prima
Maarja, voor mij niet weer.....
 
Te grote lul, hield hele tijd haar hand bij mn lul.
Kon echt net mn eikel erin proppen en dan nog een beetje.

Beffen was echt van... Ja, lik maar een beetje boven clit, verder onder is een no go... (

Toch nog de uur vol gemaakt door andere dingen te doen.

Gewoon niet geschikt voor mij. Kan gebeuren. (jammer genoeg)
 
Terug
Bovenaan Onderaan