Recensie Ada, vh Bella, Groningen (vh Rotterdam) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

modjomaster

Stamgast
955
09/01/22
1.189
82
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6089478-bella
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
ik heb me maar opgeofferd van de week bij deze zeer mooie en lieve dame langs geweest JA ze is het echt van de fotos en Ja haar borsten zijn geweldig mooi ze ontvangt in een discrete lokatie die heel erg schoon is douchen ook mogelijk
bij binnenkomst me tool gewassen en plaats genomen op bed bella begon me echt heerlijk te pijpen met diepuh halen en kijkt me hier heel erg geil bij aan hierna heb ik ook Bella op haar ruggetje gelegd met haar kutje onhoog en begon haar heerlijk te pompen dit ging echt heerlijk
hierna heb ik haar doggie genomen en kwam grommend klaar in haar helaas wel in her condoom
Bella is een zeer mooie meid met goddelijke C cup borste net als emma/eva uit de geleen maar dan met goddelijke goeie service echt waarikga zeker weten terug naar haar

Deze dame was eerst Bella nu Ada is overal maar een paar dagen. Ik zou daar geen euro aan uitgeven belooft veel doet het niet maar vraagt heel veel geld. Dit is echt zonde van je euro,s. Deze kun je euro,s kun je elders beter uitgeven.
Wel een mooie dame, maar helaas een negatief advies. Uiterlijk een 8, dienstverlening 3,5

halo broeder @The Reviewer wat deed ze dan niet bij jou want inderdaad ze doet veel maar alles kost extra bij haar had je wel duidelijke afspraken gemaakt met haar?!
Hoi inderdaad van te voren goede en duidelijke afspraken gemaakt. Alles incl. PZ, TZ een helemaal geen rare dingen op deze mogelijkheden werd van te voren afgesproken tegen meerprijs ruim anderhalf uur af te spreken Ad 350,- euro. Bij deze dame was geen enkele vorm van spontaniteit te ontdekken wat een vervelende afspraak werd en uiteindelijk na hooguit 30 minuten ben ik opgestaan en aangekleed en de woning verlaten. Ze heeft eerder in Rotterdam gezeten ik heb ze ontmoet in Groningen.

Als ik deze afspraak mag omschrijven is het een mooie verzorgde dame die geen zweet op de voorhoofd wil hebben anders loopt de make-up door de combi tijd-afspraken-geld ligt totaal niet in verhouding. Het is echt zonde van het geld. Nogmaals eerlijk is eerlijk de dame is wat uiterlijk aangaat echt zeker een 8,5 ook een goed en verzorgd figuur. Echter waar je ook voor komt dat zijn ook de afspraken welke je samen maakt en daar ook een prijs overeenkomt is een dikke onvoldoende en is mijn advies hoe ze ook heet en waar ze in het land ook is om deze dame niet te boeken. Uiteraard een eigen keuze het is mijn advies uit eigen ervaring.

Hoi inderdaad van te voren goede en duidelijke afspraken gemaakt. Alles incl. PZ, TZ een helemaal geen rare dingen op deze mogelijkheden werd van te voren afgesproken tegen meerprijs ruim anderhalf uur af te spreken Ad 350,- euro. Bij deze dame was geen enkele vorm van spontaniteit te ontdekken wat een vervelende afspraak werd en uiteindelijk na hooguit 30 minuten ben ik opgestaan en aangekleed en de woning verlaten. Ze heeft eerder in Rotterdam gezeten ik heb ze ontmoet in Groningen.

Als ik deze afspraak mag omschrijven is het een mooie verzorgde dame die geen zweet op de voorhoofd wil hebben anders loopt de make-up door de combi tijd-afspraken-geld ligt totaal niet in verhouding. Het is echt zonde van het geld. Nogmaals eerlijk is eerlijk de dame is wat uiterlijk aangaat echt zeker een 8,5 ook een goed en verzorgd figuur. Echter waar je ook voor komt dat zijn ook de afspraken welke je samen maakt en daar ook een prijs overeenkomt is een dikke onvoldoende en is mijn advies hoe ze ook heet en waar ze in het land ook is om deze dame niet te boeken. Uiteraard een eigen keuze het is mijn advies uit eigen ervaring.
wat vervelend dat je jouw sessie niet zo fijn heb ondervonden bij mij was alles prima ook duidelijke afspraken maar niks extra's ofzo, misschien hadden jullie geen klik dat kan helaas altijd gebeuren heb ik zelf ook wel eens mee gemaakt of had ze haar dag niet dat kan het ook zijn broeder, maar bedankt voor je eerlijke review

Terug
Bovenaan Onderaan