Ik was op woensdag 1 mei in ratingen. Ik kwam rond 9 uur savond pas aan en de.parkeerplaats en de straat stond al helemaal vol. Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen en toen ik zei dat ik hier voor de eerste keer kwam kreeg ik na mijn omkleden een rondleiding. Vervolgens sprak mij een mooie blondine aan met de woorden ik zie je straks nog wel . Was ook een mooie dame en liep lekker topless. In de grote ruimte met de banken waren echt super veel vrouwen aanwezig en heel weinig mannen dus ik snapte het niet helemaal maar toen ik even ging roken in de rokersruimte wist ik waarom. Bijna alle mannen zaten daar. Schijnbaar was er een belangrijke voetbal wedstrijd op de tv . Dus met andere woorden ik had ruim heel ruim de keuze . Nadat ik mij even was gaan douchen en mondwater had gedaan kwam ik de mooie blonde weer tegen en ben met haar op kamer geweest. Alleen ben ik heel slecht in namen . Dus geen idee hoe zij heet . Was een Roemeense. Pzc begon ze zelf mee en toen over gegaan in 69 dat was heerlijk . Vervolgens nog lekker een paar standje gv en afgemaakt op zijn doggy. Prima ervaring.
Na weer bij zinnen te zijn gekomen en mij weer fris gemaakt te hebben ben ik even tot rust gaan komen in de bioscoop ruimte . Ik zat er lekker even alleen tot dat er een mooie oudere dame binnen kwam en ze kwam naast mij zitten en even lekker gekletst over van alles en nog wat. Een verdwaalde hand van haar liet heerlijk toe en ze zat heerlijk te friemelen en ik genoot heerlijk . Ik vroeg haar of ze een uurtje met mij leuk zou vinden en dat wilde ze graag . Ik heb dat uurtje een heerlijke gf sex gehad met alles er op en aan . Van heerlijk strelen met tongzoenen en lang tot een echte flinke neuk partij aan toe.
Toen ik na een uurtje onder kwam was de voetbal wedstrijd afgelopen en waren de mannen in overvloed . Ik had mijn ding wel gehad en ben toen ook vertrokken
Al met al het was een geslaagde avond