Recensie Gabriella (Mol), Alkmaar, Achterdam 16k1 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dick31

Wandelaar
91
06/05/24
54
10
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Vandaag even lekker van het mooie weer genoten en afgezakt naar de Achterdam. Er waren meer dames aan het genieten van het weer maar toch een gevarieerde keuze mogelijk. Uiteindelijk bezweken voor de mooie lach van Gabrielle. Op de kamer heeft ze een leuke babbel, en ze spreekt goed Engels.

Voor het instaptarief naar binnen gegaan en ze begon met pijpen. Dit deed ze lekker afwisselend helaas afgewisseld soms met wat trekken. Maar als ze echt begon te zuigen was het zeker lekker. Daarom gevraagd of ze het op die manier wilde afmaken wat geen probleem was en na het spuiten zoog ze nog even door.

Wat mij betreft een leuke dame waar ik nog wel eens naar binnen stap als ze er nog is. Over de leeftijd ben ik wat onzeker maar zal er niet ver naast zitten.

Moet trouwens zeggen dat er niet veel soeps was op de achterdam. Ben er lange tijd niet geweest maar ik zag silvia niet in de passage die naast stefi normaal staat. Carmen niet gezien.Ik had wel blondy gezien op het pleintje damm wat is die gigantisch afgevallen ik herkende haar bijna niet meer.4 nieuwe gezichten gezien maar niet mijn types. Het is er niet beter op geworden in ander half jaar tijd.

Moet trouwens zeggen dat er niet veel soeps was op de achterdam. Ben er lange tijd niet geweest maar ik zag silvia niet in de passage die naast stefi normaal staat. Carmen niet gezien.Ik had wel blondy gezien op het pleintje damm wat is die gigantisch afgevallen ik herkende haar bijna niet meer.4 nieuwe gezichten gezien maar niet mijn types. Het is er niet beter op geworden in ander half jaar tijd.
Valt normaliter wel mee hoor, maar nu in de ramadan is het rustiger, zowel qua wandelaars als qua dames.

Sylvia is even op vakantie, toevallig, want ze neemt normaal maar weinig vakantie. Nu al bijna een week niet gezien. Ze zit sinds eind 2023 niet meer op g2k5, maar op 13k4, oude kamer van Christina Spraakwater. Carmen was er vorige week nog wel, in een roze en oranje setje gezien.

Erg jammer als Gabriella het voor gezien houdt op de Dam. Maar goed, ze was eerder ook lang weg, en toen kwam ze toch weer.

Terug
Bovenaan Onderaan