Recensie 2p, g3, k1 Kim 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dick31

Wandelaar
42
06/05/24
19
5
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Kim (Als ik naam goed onthouden heb) stond afgelopen zaterdag op deze kamer, maar heb haar bordje van een Nederlandse vlag ook al eens op d2 gezien.

Door het bordje werd ik getriggerd, maar in het langslopen maakte ze weinig oogcontact. Uiteindelijk toch gelukt en naar binnen gegaan voor het normale tarief. Leuke spontane dame die er goed uitziet, al heb ik eerlijk gezegd geen idee hoe jong ze is, daar heb ik niet naar gevraagd.

Begonnen voor het instaptarief, waarbij ze na de nodige plichtplegingen en opfrisbeurt tussen mijn benen plaats nam. Een soort van Russische massage volgde waarbij ze ook de ballen niet vergat. Dit werd al snel gevolgd door een heerlijke pijpbeurt. Dit deed me al snel besluiten om voor extra te gaan, dus dat werd een standje 69. Het werd me echter al snel te veel, dus over naar het intieme gedeelte waarbij ze haar benen om me heen sloeg. Heerlijk genoten, maar helaas te kort.

Volgende keer voor het normale tarief, dan geniet ik vast weer. Leeftijd weet ik niet zeker. Ook de cupmaat is een schatting.
 

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
42.741
Berichten
829.424
Leden
34.701
Nieuwste lid
Tdm
Terug
Bovenaan Onderaan