2024 uitgavens aan hobby

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Jazeker doen we dat, .zodat we aan het einde van het (fiscale) jaar ernaar kunnen kijken en denken hmm. Ik had ervan ook 3 weken op Barbados kunnen zitten 🤣🤣🤣
Ik vraag mij af of dat ik 20€ kan terug krijgen van de zieken kas om dat ik een "sport" doe. 😂😂
Nou... ik alvast niet!
Maar... m'n bank statement wél! Haha!
Antwoord veel teweinig 😁
 
1-2x per week betaald a 200-400 euro (soms meer afhankelijk vna onbetaald)
1-2x per week onbetaald (soms minder soms meer)

Onbetaald is toch ook vaak uiteten etc en strandt weer omdat ze een relatie willen dus moet dan weer opnieuw beginnen. Dus kost zeker wel wat

Ik reken het liever niet uit op jaarbasis omdat dat te confronterend zou zijn haha
 
Ik kan tot nu toe wel een leuk gloednieuw autootje ervan kopen maar heb echt totaal geen spijt ervan. Geef het liever uit aan heerlijke vrouwen die me genoeg plezier voor teruggeven zonder stress of gezeik aan mijn hoofd.
 
Zal je ook niet ver mee geraken...per jaar!

Ik gaf sowieso nooit veel uit. Niet zozeer omdat de drang er niet was maar omdat omstandigheden het niet toe lieten. Tegenwoordig is de drang wat minder en het aanbod niet zo prikkelend.

Ik ga binnenkort ook hiermee stoppen dus als dingen gaan zoals verwacht, ga ik maar 800 deze jaar uitgeven.

Wacht houden jullie dat bij. 😁😅
Bij mij is het met 1 hand te tellen.
 
Dit jaar zit ik rond de 4500
omdat ik vorig jaar veel op ontdekking geweest ben en mijn uitgaven een pakje hoger waren heb ik het dit jaar wat rustiger gehouden 😅
Ik probeer mijn wandel budget op 400 per maand te houden.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan