In Corona-tijd was ik een tweetal jaar klant, en ik vind ook dat er rare dingen aan de hand zijn, maar da's subjectief; want ik heb al lang geen contact meer met het bureau.
Normaal was er minstens elke maand wel wat rotatie van dames, maar de huidige dames die op de site staan, zijn nog steeds dezelfde van voor de zomer... Zelfs wie er "enkel voor bestaande klanten" staat of niet, is al maanden onveranderd. De agenda's van de dames worden wel geüpdate, maar dat doen de dames zelf (de een al preciezer dan de ander...).
Ook in mijn Whatsapp chatgeschiedenis met hen zag ik oorspronkelijk steeds hun profiel met het SB logo en hun "last online" tijdstip van nooit meer dan een paar uur oud. Sinds februari dit jaar werd dit plots niet meer geüpdate en een paar maanden later viel me op dat ook de profielfoto- & naam was verdwenen. Het nummer is echter nog hetzelfde als wat op de site staat.
Er werd door anderen wel gerapporteerd via de dames dat de eigenaar met gezondheidsproblemen zou sukkelen, maar dan vind ik het raar dat er plots ook wekenlang "op reis" wordt gegaan (cfr. de popup die lang op de site heeft gestaan).
Daarnaast herinner ik mij nog wat mijn escortedame indertijd vertelde, en dat is dat er twéé koppels zouden zijn die de zaak runnen. Een voor de boekingen/whatsapp/email en een voor de aanwervingen/financiën (van een van die koppels zou de vrouw ook nog een tijd zelf op SB geadverteerd hebben n.b.) Waarom kan het 2e koppel dan niet bijspringen, vraag ik mij af.
En wat betreft de lange reactietijden die gerapporteerd worden. Dat was indertijd toch ook anders. Meestal de dag zelf reactie op een boekingsverzoek, of op z'n minst een bevestiging van ontvangst in afwachting van definitieve afhandeling. Whatsapp ook binnen de 24u altijd... M'n allereerste date als nieuw member indertijd was op 3 dagen geklaard; van eerste contact met de dame via mail, via een boeking & bevestiging, tot de eigenlijke date...